kínos pillanatok

A pókerjáték, a tőzsde és a csajozás egy nagy tanulsága: bármekkorát buktál, koppantál: lehet még rosszabb. Csak ki kell várni!

Tj66a: hatos pár, Wasp: törvénykönny, Tigga: énblogom

Friss topikok

  • Tigga: szia, a sztorinak még nincsen vége, mert bár néhány - más - téma kivizsgálása kapcsán töltöttek ... (2009.12.16. 11:46) Szolíd kis zsidózás
  • _Wasp_: reveláció (megvilágosodás, felismerés) ↔ releváció (fontosság, jelentőség) :) (2009.02.22. 21:00) Barbárok
  • Tj66a: Mint első kommentezőm, nyertél egy nyalókát: O--- Arra viszont kiváncsi lennék, milyen röhejesen ... (2009.01.05. 11:29) A tétek problémája

Kommentek

  • Tigga: szia, a sztorinak még nincsen vége, mert bár néhány - más - téma kivizsgálása kapcsán töltöttek ... (2009.12.16. 11:46) Szolíd kis zsidózás
  • Thoer: Szia Tigga! Mi lett a sztori vége? (2009.12.15. 18:16) Szolíd kis zsidózás
  • _Wasp_: reveláció (megvilágosodás, felismerés) ↔ releváció (fontosság, jelentőség) :) (2009.02.22. 21:00) Barbárok
  • -lyla-: ecsém, minden rendben, de a releváció az REVELÁCIÓ! tudod... aki arabusul... (2009.02.20. 18:30) Barbárok
  • gipszrugo: Ez erdekes volt. Remelem beszopatod oket, sok sikert! Insallah... (2009.01.09. 13:01) Szolíd kis zsidózás
  • Utolsó 20

Feed. Vegyétek - vigyétek.

Tóta W. Árpád blogja

Nincs megjeleníthető elem

ParaKovácsPókerblog

Nincs megjeleníthető elem

Zugügyvéd

Nincs megjeleníthető elem

Harcművészetek

Nincs megjeleníthető elem

Felcimkézve

adócsalás (1) adórendszer (1) áfa (1) all in (1) and (1) annette obrestad (1) antiszemitizmus (1) apám a hős (1) april foley (1) ász pár (1) a sötét oldal csábítása (1) balkán (1) bankroll (1) bankroll management (1) bán pál (1) barbárok (1) becsületes marha (1) berlin (1) bipsi (1) blöffölés (1) blog (1) bluff (1) br menedzsment (1) budapest (1) büntetés (1) cannabis (1) carl sampson (1) carmina burana (1) cash game (1) cigány (4) cigányozás (1) collin moshman (1) csacsifogat (1) családon belüli erőszak (1) devizahitel (1) die welt riport (1) dögburger (1) downswing (1) doyle brunson (1) do the right thing (1) duda (1) dugó (1) egyenlőség (1) erőszak (1) fejlődés (1) finom irónia (1) fórum (1) gap concept (1) go (1) grafikon (1) gus (1) halleluja (1) hansen (1) hd kamera (1) icm (1) induló lapok táblázata (1) információ (1) információs forradalom (1) internet (1) intézkedés (1) isten (1) jahve (1) játékerő (1) jog (1) kálmán imre szobor (1) kertész imre (1) késelés (1) kisebbségi ombudsman (1) kisérlet (1) kiülés (1) koma (1) kommunizmus (1) korai szakasz (1) középjáték (1) középső fázis (1) közteherviselés (1) kurvaanyázás (1) la fontaine (1) lemákolás elleni stratégia (1) lónyál (1) lónyálszörp (1) loser (2) lurdy ház (1) lúzer (1) marian cozma (1) marihuána (1) mcdonalds (1) móricz zsigmond (1) munkaügyi per (1) németh győző (1) nimby (1) no depo bonus (1) nyerő sng szisztéma alacsony vakoknál (1) ökölszabályok (1) onlinepokerhu.com (2) ophu (1) ophu cikk (1) összeomlás (1) o fortuna (1) phil hellmuth (1) pofozkodás (1) póker (4) poker (2) pókertábor (1) pókerverseny (1) politika (1) pozíciós játék (1) rablógazdálkodás (1) raffael sándor (1) rasszizmus (1) reform (1) rendőr (1) resteal (1) rés elmélet (1) roi (3) sharkscope (2) sit (1) sit and go (5) sit and go buborék stratégia (1) slansky (1) sng (7) sng suli (1) sng vs cg (1) sólyom lászló (1) sony (1) stack (1) stop and go (1) syntax error (1) szellem a gépben (1) szent tehén (1) sztojka iván (1) társadalom (1) távoltartás (1) távoltartási törvény (1) terepjárós bunkó (1) texas hold em (1) the flop (1) tolvaj (1) tréfa (1) trianon (1) tücsök és hangya (1) üdvözlet (1) upswing (1) vaklopás (2) vakok védelme (1) válság (1) verseny (1) vészhelyzet (1) vesztes (1) vesztő (1) vietnámi (1) viky (1) zsidó (1) Címkefelhő

Összeomlás

Tigga 2009.03.15. 23:12

Láttátok az Összeomlás című filmet? Amikor egy nyakkendős gyógyegér egyszer csak besokallt és a dugóban kiszállt a verdájából, mert tele lett a pöcse a világgal. Aztán persze eljátszotta Jasont a péntek 13-ból - láncfűrésszel, bészbólütővel, rakétavetővel, ahogy a nagykönyvben meg van írva.

Naszóval, aki Pesten él, könnyen megérti azok zilált idegállapotát, akik életük és pénzük jelentős részét végtelen kocsisorban helyben pöfögve pazarolják. Én mondjuk nem vagyok egy ideges alkat, mert ha felbaszom az agyam, attól hamarabb odaérek? Naná hogy nem. Ugyanezért nem kezdek el kurvaanyázni, ha az életem veszélyezteti egy magát Fittipaldinak érző faszparittya. Szóval én nyugisan közlekedek. Ha nincs hely előzni, hát várok. Ha gyalogosok léphetnek le, akkor még lassabban megyek. A buszsáv meg a buszoké-taxiké. Hozzáteszem, hogy fürge kis sportkocsim van, ami az utcai autók többségét helyből átugorja, de nem ütöm-vágom. Túl öreg vagyok már vesedonornak, meg rég rájöttem, hiába nyomom tövig a gázt, nem érek oda hamarabb, kivéve ha épp a kórházba vagy a temetőbe tartanék.

Szóval a minap reggeltájt, munkába menet beszorultam egy ilyen dugóba, és ott picit bosszankodva, de inkább relaxálni próbálva hallgattam Boros és Bocskor reggeli poénkodását. Tényleg viccesek voltak, tulajdonképpen egész jó kedvem kerekedett. Egy kereszteződéshez csorogtam lassan eközben ahol elsőként kaptam egy pirosat. (páran beszorultak, erre mondjuk illiene figyelni) A lámpa végre zöldre váltott, de még nem volt annyi helyem, hogy ki is tudjak érni a kereszteződésből. (A mellettem levő IFÁ-t mondjuk ez nem zavarta, és beállt, mint a zord idő. Én azonban jó állampolgárként vártam a soromra)  Végre nyílt egy kis hely ahova már befértem, szóval elindultam szépen - nyugodtan. Ekkor mögöttem rátehénkedett a dudára az egyik autóstárs. Gondoltam tán valami vészhelyzetre figyelmeztetne, ezért megálltam ismét, és körbenéztem. Semmi. Elindultam hát újra, (10 centit se tettem meg) és ismét dudakoncert mögöttem. Erre szépen megálltam újra, körülnéztem ahogy kell, és eltöprengtem azon is, hogy tán ki kéne szállni, megvizsgálni a hátsó gumikat. Na ezt azért túlzásnak éreztem, szóval start újra. Alig gurulok, duda, megállás, körülnézés, indulás, végre árértem. (Hozzáteszem, egy centit se vesztettünk ezzel, hiszen ugyanazon autó mögé álltam be a kereszteződés után, mint aki mögött az áthajtás előtt álltam)

A visszapillantó tükörben láttam, hogy a komának gőz jön a fülein, és rezeg a feje az idegességtől. Próbált terepjárójával mellém állni, eközben majdnem eltaposott egy mopedest, és kis híján oldalbalökött egy halálfélelemtől besápadt suzukis öreglányt is. Mivel láttam, hogy erőlködik, meg valamit tátogat, ezért magam mellé engedtem, lehalkítottam a Sláger rádiót, és leeresztettem a jobb oldali ablakot.

- Mi van, mi a fasz van te buzi? Te köcsög, valami köcsög vagy? - szűrődött be az eszmefuttatás vége.
Barátságosan rávigyorogtam a terepjárós törpére a mázsás-kopasz szörnyű valómban:
- Nem, sőt, épp anyádtól jövök. Azt üzente: jó volt, ezért kedvezményt kapok nála legközelebb. Van ezzel valami probléma?

A faszi szája nyitva maradt. Mivel épp zöldre váltott előttünk a lámpa, és kiürül a sáv, a további hirig elkerülésére nyomtam egy kövéret. A visszapillantóban a gumifüstön át még láttam egy darabig a sávelválasztón lefullasztott terepjáróját.

Ha jól hallottam, senki sem dudált rá.

Címkék: dugó vészhelyzet összeomlás duda kurvaanyázás terepjárós bunkó finom irónia

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tigga.blog.hu/api/trackback/id/tr681005230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása